NL

FR

ENG

Over Claever

De oprichters, Olivier Claesens en Lieve Vermeulen hebben al heel wat watertjes doorzwommen.

Olivier Claesens zit reeds 25 jaar in het vak : ooit als verantwoordelijke voor een groep industriële vakbeurzen en later als Business Development Manager bij een andere beurzenorganisatie, alvorens zijn eigen zaak op te starten en een nieuwe reeks publieks- en vakbeurzen succesvol te lanceren.

Hij is gebeten door het ‘organisatievirus’ en alsof beurzen op poten zetten nog niet genoeg is, doet hij ook mee aan talrijke andere initiatieven:vaste medewerker bij zijn Golfclub; Bezemwagen chauffeur in de ‘Dodentocht’; … In zijn vrijetijd kan hij ontspannen met Golf, Ski, Wing-Tsun Kung-Fu & is hij sportschutter in een schietclub.

Lieve Vermeulen is in eerste instantie meer met de “menselijke kant” achter een evenement bezig. Vanuit haar expertise in MBTI, een steeds bekender worden instrument voor zelfinzicht en ontwikkeling, is zij oprichter van een Europese Netwerkvereniging voor trainers/coaches. Elke 2 jaar verzorgt het Claever Team hun Congres dat telkens in een andere Europese hoofdstad wordt georganiseerd. Brussel, Berlijn, Kopenhagen, Parijs, Londen kwamen al aan de beurt. Amsterdam is de volgende in de reeks.

Een quote van Pablo Picasso “Everything you can imagine is real" zegt veel over haar eigenwijze manier van aanpak in haar werk als voorzitter en in de projecten die ze mee ondersteunt. In haar vrijetijd is ze volledig met haar Ijslandse paarden bezig.

CONTACT US

Weertstraat 66,